Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Δελτίον.."Καιρού"


Επειδή, εξ αφορμής του ρεπορτάζ μου στο "amen.gr" (http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1321) και της σχετικής αναφοράς στο παρόν ιστολόγιο, πολλοί συνάδελφοι και φίλοι με e-mails τους με ερωτούν διάφορα πληροφοριακά στοιχεία περί του "Καιρού", προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως, αναδημοσιεύω την επιστολή που απηύθυνα (02/01/2010) εις έναν εξ αυτών, εκλεκτόν συνάδελφον και αγαπητόν φίλον, πρόεδρον, μάλιστα, Διοικούσης Επιτροπής, περιφερειακού τινός - και τα μάλα αγωνιστικού και δραστηρίου - παραρτήματος της ΠΕΘ:

"Aγαπητέ Γ.,
παρά το γεγονός ότι πολλά εκ των αναφερομένων στη Διακήρυξη του "Καιρού" με βρίσκουν σύμφωνο, εν τούτοις ουδεμία οργανωτική σχέση έχω με τη νέα θεολογική κίνηση. Ημουν και παραμένω θεσμικός. Που σημαίνει ότι, παρά τις (πολλές) επιφυλάξεις μου για τη στάση της κεντρικής ΠΕΘ (ουσιαστικά την απραξία της απέναντι στα προβλήματα του κλάδου. Δυό - τρείς "μπαλωθιές" στη διάρκεια μιας 2ετίας ισοδυναμούν, κατά τη γνώμη μου, με ένα τίποτα...), παραμένω στο παράρτημα ν. Λάρισας της ΠΕΘ, για να δώσω τις μάχες μου εκ των έσω, διατηρώντας μάλιστα τη θεσμική ιδιότητα του μέλους της νέας Δ.Ε. Πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός που θα δημιουργήσει στη ΠΕΘ η ίδρυση του "Καιρού", καλό θα κάνει στο κλάδο. Και στο κάτω - κάτω αυτό (το ευκταίο "καλό") δεν είναι που θα πρέπει να μας ενδιαφέρει;
Mε ευχές για μια Καλή, Ευλογημένη Χρονιά, με Υγεία, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία,

Χάρης Ανδρεόπουλος,
Λάρισα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου